Заміна ременя ГРМ Деу Ланос 1,5 з гідропідсилювачем керма
Сьогодні будемо міняти ремінь ГРМ, помпу, а також сальник розподільчого вала і колінвала на автомобілі Деу Ланос з восьми клапанним двигуном, об’ємом 1.5 літра. Виробник рекомендує проводити заміну цього вузла на пробігу 55-60000 км пробігу. Обрив, або прослизання ременя, це, як правило, гнуті клапани і недешевий ремонт двигуна. Рекомендую не економити на заміні цього вузла.
Для заміни нам знадобиться:
- Ремінь ГРМ+ ролик K015310XS
- Помпа D 210
- Сальник колінвала 30*42*8
- Сальник розподілвалу 35*48*7
- Спеціальний ключ для натяжки ременя.
- Набір інструменту
- Оглядова яма
- Ємність для зливу антифризу.
Ну що ж, якщо все це є, отже ми можемо приступити безпосередньо до самої заміни!
Для доступу до ременів потрібно зняти корпус повітряного фільтра, для цього послаблюємо хомут повітряного патрубка, від’єднуємо патрубок рециркуляції картерних газів, знімаємо роз’єм з датчика температури повітря, викручуємо три болти кріплення корпусу і знімаємо його.
Далі потрібно зняти захисний бризговик, для цього викручуємо два болти і дві гайки, після чого знімаємо щиток. Тепер, якщо є, знімаємо ремінь компресора кондиціонера. Для цього послаблюємо гайку натяжного ролика, викручуємо болт натягувача і знімаємо ремінь.
Поки ремінь генератора на місці, послаблюємо болти кріплення шківа помпи ГПР, потім це зробити проблематично. Тепер послаблюємо болт кріплення генератора, і потягнувши ремінь догори, зсуваємо генератор і знімаємо ремінь. Далі потрібно відкрутити помпу ГПР, для цього викручуємо три болти кріплення шківа помпи і знімаємо шків.
Далі викручуємо два болти кріплення помпи. Помпу не знімаємо, залишаємо його на трубках
Після цього викручуємо чотири болти і знімаємо верхній захисний щиток ременя ГРМ.
За допомогою головки на 17 провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою до поєднання мітки шківа розподільного вала з міткою на внутрішньому кожусі ременя.
Тепер потрібно зняти шків коленвала, для цього вмикаємо п’яту передачу, просимо товариша натиснути педаль гальма, і за допомогою потужного воротка викручуємо болт кріплення шківа.
Після чого знімаємо шків. Викручуємо три болти кріплення нижнього щитка ременя і знімаємо його. Перевіряємо мітку шестерні коленвала, яка нанесена на зуб шестерні у вигляді трикутника. Вона має збігатися з відливом на корпусі маслонасоса.
Тепер можна знімати ремінь, для цього викручуємо болт натяжного ролика і знімаємо ролик.
Прибираємо ремінь убік. За допомогою пристосування фіксуємо шестерню розподільчого вала, викручуємо болт її кріплення і знімаємо шестерню. Для доступу до помпи, викручуємо чотири болти кріплення внутрішнього кожуха ременя, зняти його не вийде, тому працюємо в умовах обмеженого доступу.
Щоб зняти ремінь, продаємо його за насос ГПР, тут доведеться трохи помучитися! Дістаємо старий ремінь і переходимо до помпи.
Для полегшення доступу до помпи, викручуємо болт кріплення генератора і зсуваємо його максимально від двигуна. Підставляємо ємність для антифризу під двигун, викручуємо три болти кріплення помпи і за допомогою монтування, ударами по шківу помпи, витягуємо помпу.
Як правило, це єдиний спосіб зірвати її з місця. Дістаємо помпу через низ, після чого, очищаємо посадочне місце помпи.
Беремо нову помпу, змащуємо кільце ущільнювача силіконом і встановлюємо помпу на місце. Край вирізу на помпі встановлюємо приблизно на 55 хвилин. Вкручуємо болти, але не затягуємо.
Переходимо до заміни сальників. За допомогою плоскої викрутки витягаємо сальник коленвала.
Так само дістаємо сальник розподільчого вала. Протираємо посадочні місця сальників. Беремо новий сальник розподільчого вала, змащуємо робочу кромку, і по зовнішньому діаметру силіконом, або моторним маслом, і встановлюємо сальник на місце. У вигляді оправки можна використовувати старий сальник.
Сальник колінвалу встановлюємо через оправку, у вигляді оправки використовуємо смужку зі звичайної пластикової пляшки. Запресовуємо сальник на місце, після чого витягуємо оправку. Переходимо до ременя ГРМ. Протягуємо ремінь за насос ГПР, так само як і знімали.
Після цього прикручуємо внутрішній кожух ременя ГРМ. Встановлюємо шків розподільчого вала, вкручуємо болт і затягуємо із зусиллям 40 н. м. Повертаємо на місце шестерню колінвала. Беремо новий натяжний ролик, для полегшення встановлення ременя, за допомогою штифта фіксуємо натяжний механізм ролика.
Встановлюємо ролик так, щоб язичок на станині ролика зафіксувався у спеціальному отворі на корпусі маслонасосу.
Після чого прикручуємо ролик із зусиллям 25 н. м. Переконуємося, що мітки на шестернях збігаються, встановлюємо ремінь, починаючи з шестерні коленвала, через ролик і помпу так, щоб права сторона ременя була під натягом. Витягуємо штифт ролика.
Далі за допомогою спеціального ключа здійснюємо натяжку ременя. Обертаємо помпу за годинниковою стрілкою до моменту, коли стрілка на натяжному ролику співпаде з прорізом на станині ролика. Після цього затягуємо болти кріплення помпи. Провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою, і ще раз перевіряємо мітки на шестернях, якщо все збігається, збираємо все у зворотній розбиранню послідовності. Ну а якщо ні, тоді повторюємо процедуру.
Болт шківа коленвала затягуємо із зусиллям 95 н.М +30°+15°. Заливаємо антифриз, прогріваємо двигун до робочої температури, доводимо рівень охолоджувальної рідини до норми.
Ну ось і все. Ми виконали всі роботи із заміни ременя ГРМ на автомобілі Laewoo Lanos 1.5 з гідропідсилювачем керма. Удачі Вам на дорогах, довше не ламатися і ні цвяха, ні жезлу! Детальніше про ремонт авто на нашому СТО читайте у інших рубріках сайту
Останні коментарі