Заміна ременя ГРМ Деу Ланос 1,5 з гідропідсилювачем керма

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля

Сьогодні будемо міняти ремінь ГРМ, помпу, а також сальник розподільчого вала і колінвала на автомобілі Деу Ланос з восьми клапанним двигуном, об’ємом 1.5 літра. Виробник рекомендує проводити заміну цього вузла на пробігу 55-60000 км пробігу. Обрив, або прослизання ременя, це, як правило, гнуті клапани і недешевий ремонт двигуна. Рекомендую не економити на заміні цього вузла.

Для заміни нам знадобиться:

  • Ремінь ГРМ+ ролик K015310XS
  • Помпа D 210
  • Сальник колінвала 30*42*8
  • Сальник розподілвалу 35*48*7
  • Спеціальний ключ для натяжки ременя.
  • Набір інструменту
  • Оглядова яма
  • Ємність для зливу антифризу.
Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
комплект ременю ГРМ з роликом
Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
помпа
Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
сальники

Ну що ж, якщо все це є, отже ми можемо приступити безпосередньо до самої заміни!

Відео

Для доступу до ременів потрібно зняти корпус повітряного фільтра, для цього послаблюємо хомут повітряного патрубка, від’єднуємо патрубок рециркуляції картерних газів, знімаємо роз’єм з датчика температури повітря, викручуємо три болти кріплення корпусу і знімаємо його.

Далі потрібно зняти захисний бризговик, для цього викручуємо два болти і дві гайки, після чого знімаємо щиток. Тепер, якщо є, знімаємо ремінь компресора кондиціонера. Для цього послаблюємо гайку натяжного ролика, викручуємо болт натягувача і знімаємо ремінь.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля

Поки ремінь генератора на місці, послаблюємо болти кріплення шківа помпи ГПР, потім це зробити проблематично. Тепер послаблюємо болт кріплення генератора, і потягнувши ремінь догори, зсуваємо генератор і знімаємо ремінь. Далі потрібно відкрутити помпу ГПР, для цього викручуємо три болти кріплення шківа помпи і знімаємо шків.

Далі викручуємо два болти кріплення помпи. Помпу не знімаємо, залишаємо його на трубках

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
болти креплення насосу ГПР

Після цього викручуємо чотири болти і знімаємо верхній захисний щиток ременя ГРМ.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
болти кріплення коуху реміння ГРМ

За допомогою головки на 17 провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою до поєднання мітки шківа розподільного вала з міткою на внутрішньому кожусі ременя.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
сувміщенні мітки

Тепер потрібно зняти шків коленвала, для цього вмикаємо п’яту передачу, просимо товариша натиснути педаль гальма, і за допомогою потужного воротка викручуємо болт кріплення шківа.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
болт креплення шкиву коленвалу

Після чого знімаємо шків. Викручуємо три болти кріплення нижнього щитка ременя і знімаємо його. Перевіряємо мітку шестерні коленвала, яка нанесена на зуб шестерні у вигляді трикутника. Вона має збігатися з відливом на корпусі маслонасоса.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
мітка на шестерні для зручності наведенна білим маркером

Тепер можна знімати ремінь, для цього викручуємо болт натяжного ролика і знімаємо ролик.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
болт кріплення натяжного роліка

Прибираємо ремінь убік. За допомогою пристосування фіксуємо шестерню розподільчого вала, викручуємо болт її кріплення і знімаємо шестерню. Для доступу до помпи, викручуємо чотири болти кріплення внутрішнього кожуха ременя, зняти його не вийде, тому працюємо в умовах обмеженого доступу.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
болти кріплення внутрішнього кожуху реміня

Щоб зняти ремінь, продаємо його за насос ГПР, тут доведеться трохи помучитися! Дістаємо старий ремінь і переходимо до помпи.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля

Для полегшення доступу до помпи, викручуємо болт кріплення генератора і зсуваємо його максимально від двигуна. Підставляємо ємність для антифризу під двигун, викручуємо три болти кріплення помпи і за допомогою монтування, ударами по шківу помпи, витягуємо помпу.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
вилучення помпи за допомогою монтажки

Як правило, це єдиний спосіб зірвати її з місця. Дістаємо помпу через низ, після чого, очищаємо посадочне місце помпи.

Беремо нову помпу, змащуємо кільце ущільнювача силіконом і встановлюємо помпу на місце. Край вирізу на помпі встановлюємо приблизно на 55 хвилин. Вкручуємо болти, але не затягуємо.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
змазування ущільнуючего кілця силіконом

Переходимо до заміни сальників. За допомогою плоскої викрутки витягаємо сальник коленвала.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
вийняти сальник коленвалу

Так само дістаємо сальник розподільчого вала. Протираємо посадочні місця сальників. Беремо новий сальник розподільчого вала, змащуємо робочу кромку, і по зовнішньому діаметру силіконом, або моторним маслом, і встановлюємо сальник на місце. У вигляді оправки можна використовувати старий сальник.

Сальник колінвалу встановлюємо через оправку, у вигляді оправки використовуємо смужку зі звичайної пластикової пляшки. Запресовуємо сальник на місце, після чого витягуємо оправку. Переходимо до ременя ГРМ. Протягуємо ремінь за насос ГПР, так само як і знімали.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
сальник коленву на саморобній оправці з боклажки

Після цього прикручуємо внутрішній кожух ременя ГРМ. Встановлюємо шків розподільчого вала, вкручуємо болт і затягуємо із зусиллям 40 н. м. Повертаємо на місце шестерню колінвала. Беремо новий натяжний ролик, для полегшення встановлення ременя, за допомогою штифта фіксуємо натяжний механізм ролика.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
натяжной ролик зафіксований задопомогою штіфта

Встановлюємо ролик так, щоб язичок на станині ролика зафіксувався у спеціальному отворі на корпусі маслонасосу.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
правильно встановленний натяжной ролік

Після чого прикручуємо ролик із зусиллям 25 н. м. Переконуємося, що мітки на шестернях збігаються, встановлюємо ремінь, починаючи з шестерні коленвала, через ролик і помпу так, щоб права сторона ременя була під натягом. Витягуємо штифт ролика.

Замена ремня ГРМ Деу Ланос 1,5 с гидроусилителем руля
установка нового реміня

Далі за допомогою спеціального ключа здійснюємо натяжку ременя. Обертаємо помпу за годинниковою стрілкою до моменту, коли стрілка на натяжному ролику співпаде з прорізом на станині ролика. Після цього затягуємо болти кріплення помпи. Провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою, і ще раз перевіряємо мітки на шестернях, якщо все збігається, збираємо все у зворотній розбиранню послідовності. Ну а якщо ні, тоді повторюємо процедуру.

Болт шківа коленвала затягуємо із зусиллям 95 н.М +30°+15°. Заливаємо антифриз, прогріваємо двигун до робочої температури, доводимо рівень охолоджувальної рідини до норми.

Ну ось і все. Ми виконали всі роботи із заміни ременя ГРМ на автомобілі Laewoo Lanos 1.5 з гідропідсилювачем керма. Удачі Вам на дорогах, довше не ламатися і ні цвяха, ні жезлу! Детальніше про ремонт авто на нашому СТО читайте у інших рубріках сайту

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Follow by Email