Заміна сальників колінвала і розподілвалів на автомобілі Chevrolet Lacetti 1.8
Всім привіт! Сьогодні будемо міняти сальники коленвала і розподілвалів на автомобілі Шевроле Лачетті з двигуном 1.8. Заміна сальників проводиться разом із заміною приводу ГРМ.
У нашому випадку сальники не замінили під час заміни приводу ГРМ, як наслідок один із сальників, а саме сальник розподілвалу, почав пропускати мастило, Для заміни доведеться повторити процедуру заміни ременя ГРМ. Тож не економте на заміні сальників.
Для цього нам знадобитися:
сальник коленвала victor reinz 81-53453-00
сальники розподільчого валу дві штуки 81-24909-10
Для доступу до ременів потрібно зняти корпус повітряного фільтра. Для цього викручуємо два болти його кріплення, послаблюємо хомут повітряного патрубка, знімаємо роз’єм з датчика температури вхідного повітря і знімаємо корпус фільтра. Далі потрібно зняти приводний ремінь, для цього за допомогою накидного ключа на 15 віджимаємо натяжний ролик за годинниковою стрілкою і знімаємо ремінь зі шківа генератора, після чого прибираємо його вбік.
Для зручності потрібно зняти переднє праве колесо, для цього послаблюємо гайки, піднімаємо передню частину автомобіля і знімаємо колесо. Для доступу до шківа колінвалу, викручуємо два болти кріплення захисного щитка, і відгинаємо його в бік.
Після цього потрібно зняти верхній захисний кожух ременя ГРМ, для цього викручуємо п’ять болтів його кріплення і знімаємо щиток. Далі, за допомогою головки на 17, провертаємо колінвал за болт кріплення шківа за годинниковою стрілкою до суміщення міток на шестернях розподільчих валів.
Тепер можна знімати шків коленвала, для цього вмикаємо п’яту передачу, просимо товариша натиснути на педаль гальма, після чого за допомогою потужного комірця викручуємо болт кріплення шківа і знімаємо шків. Перевіряємо мітку шестерні коленвала, яка нанесена на зуб шестерні у вигляді трикутника. Вона має збігатися з рискою на внутрішньому кожусі ременя ГРМ.
Далі потрібно зняти нижній захисний кожух ременя, викручуємо один болт його кріплення, і віджимаючи засувки знімаємо кожух. Тепер потрібно вивісити двигун, робимо це за допомогою домкрата і дерев’яного бруска, який упираємо в передню частину піддона двигуна.
Викручуємо один болт і три гайки, і знімаємо опорну лапу. Тепер потрібно зняти ремінь ГРМ, для цього послаблюємо болт натяжного ролика, як правило, це вдасться зробити тільки за допомогою зварювання, оскільки болт під торкс, і відкрутити його практично неможливо.
Викручуємо болт правого і лівого обвідних роликів і знімаємо ролики. Після цього викручуємо три болти кріплення кронштейна опори двигуна і знімаємо його. Викручуємо два болти і знімаємо датчик положення розподілвалу.
За допомогою пристосування фіксуємо шестерні розподільчих валів, викручуємо болти їх кріплення і знімаємо шестерні. Так само знімаємо шестерню колінвала.
Тепер потрібно зняти внутрішній кожух ременя ГРМ, для цього викручуємо чотири болти його кріплення і знімаємо кожух. За допомогою плоскої викрутки витягаємо сальники розподільчих валів, і так само, сальник колінвалу.
За допомогою знежирювача, або бензином вимиваємо все від олії.
Беремо нові сальники розпредвалів, змащуємо робочу кромку силіконом, або моторним маслом, і акуратно встановлюємо сальники. У вигляді оправки можна використовувати старий сальник, розвернувши його навпаки.
Сальник колінвалу встановлюємо через оправлення, найпростіший спосіб виготовити оправлення – це вирізати смужку з пластикової пляшки. Змащуємо робочу кромку сальника і встановлюємо його на своє місце.
Встановлюємо внутрішній кожух на місце і прикручуємо. Ставимо на місце шестерню колінвалу, а також шестерні розподільчих валів. Затягуємо шестерні розподільчих валів із зусиллям 50 Н.м, доварачиваем на 60 градусів, і остаточно ще на 15 градусів. Встановлюємо датчик положення розподільчого вала, після чого повертаємо на місце кронштейн опори двигуна і прикручуємо його.
Тепер можна встановлювати обвідні ролики, болти роликів затягуємо із зусиллям 25 Н.м. Далі встановлюємо натяжний ролик, язичок на станині ролика має зафіксуватися в спеціальному пазу на корпусі маслонасоса. Наступний етап встановлення ременя ГРМ.
Переконуємося, що мітки зубчастих шківів на своїх місцях. Надягаємо ремінь на шестерню колінвалу, і пропускаємо через ролики на шестерню випускного розподільчого вала так, щоб права сторона ременя була під натягом.
Після чого, притримуючи шестерню впускного розподільного вала, надягаємо на неї ремінь. За допомогою шестигранника на 6 натягуємо ролик до суміщення стрілки ролика з рискою на станині ролика.
Затягуємо болт натяжного ролика із зусиллям 25 Н.м. Вкручуємо болт шківа колінвалу, і провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою до суміщення міток. Якщо мітки збігаються, збираємо все у зворотній розбиранню послідовності. Якщо ні, тоді повторюємо процедуру.
Ну а на цьому все, ми виконали заміну сальників коленвала і розподілвалів на автомобілі Chevrolet Lacetti 1.8i. Бажаємо Вам, поменше ламатися, і щоб Ваш бак був завжди повний! Ви завжди можете звернутися до нас на СТО у Харкові з питань виконання робіт по обслуговуваню авто. Зробити це можна відвідав контакти на нашому сайті.
Останні коментарі