Заміна ременя ГРМ Chery Amulet з двигуном 1,6

Усім привіт! Сьогодні у нас китайський автомобіль Cherry Amulet з двигуном 1,6 від фірми Форд. Тут будємо міняти ремінь ГРМ, а також помпу.
За регламентом, заміна даного вузла проводиться кожні 60 000 км пробігу. Тому оглянем більш детально цю процедуру.
Для заміни ременя ГРМ нам знадобиться:
- Помпа Dolz f 127
- Комплект ГРМ Gates K015357XS
Запчастини у нас на руках, ну що ж, давайте почнемо! Для доступу до ременів потрібно зняти корпус повітряного фільтра, для цього послаблюємо хомут повітряного патрубка, відкручуємо дві гайки і прибираємо вбік блок реле, викручуємо два болти кріплення повітрозабірника, викручуємо два болти кріплення корпусу, так само потрібно від’єднати два патрубки рециркуляції картерних газів від корпусу, після чого дістаємо корпус фільтра.

Тепер потрібно зняти приводні ремені, для цього знизу послаблюємо два болти кріплення насоса ГУР, викручуємо болт натягувача і знімаємо ремінь насоса ГУР. Після чого за допомогою головки на 17, віджимаємо натягувач за годинниковою стрілкою, і знімаємо ремінь генератора і компресора кондиціонера.
Далі потрібно зняти шків колінвала, для цього вмикаємо п’яту передачу, просимо товариша натиснути педаль гальма, і за допомогою довгого воротка викручуємо болт шківа колінвала, і знімаємо шків.
Тепер знімаємо захисні щитки ременя ГРМ, спочатку знімаємо верхній, потім нижній


Далі потрібно поєднати мітки на шестернях. Мітка шестерні розподільчого вала має збігатися з отвором на ГБЦ, і стояти вертикально вгору.

Мітка шестерні колінвалу, так само має стояти строго вгору, і збігатися з міткою на корпусі маслонасоса. Провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою до суміщення міток.

Потім послаблюємо два болти кріплення натяжного ролика, знімаємо ремінь ГРМ, після чого викручуємо болти кріплення ролика і знімаємо ролик.

Тепер переходимо до помпи. Помпа кріпиться чотирма болтами. Підставляємо ємність під двигун, викручуємо чотири болти кріплення помпи і чекаємо поки стече антифриз. Далі трохи помучившись, за допомогою пасатижів стискаємо хомут патрубка помпи і зсуваємо його в бік. Після чого знімаємо помпу. Очищаємо посадочне місце помпи від старої прокладки і продуваємо стисненим повітрям. Беремо нову помпу, відразу надягаємо хомут.

Спочатку вставляємо помпу в патрубок, потім вставляємо прокладку і прикручуємо помпу на місце, так само повертаємо на місце хомут. Тепер можна приступати до встановлення нового ременя.
Беремо новий ролик, до речі, на Фордівському двигуні на ролику встановлено пружину для автоматичної натяжки ролика, тут китайці, мабуть, вирішили заощадити. Загалом встановлюємо ролик на місце, вкручуємо болти, але не затягуємо. Зсуваємо ролик до упору вліво.

Переконуємося, що мітки на шестернях збігаються, після чого беремо новий ремінь, і встановлюємо його, починаючи від шестерні коленвала, так щоб права сторона ременя була під натягом. Натягуємо ролик за допомогою потужної викрутки, оскільки пружина відсутня. Натягуємо так, щоб ремінь можна було вивернути на 90 градусів.

Затягуємо болти кріплення ролика. Після цього обов’язково провертаємо колінвал за болт кріплення шківа колінвалу до суміщення міток, якщо мітки збігаються, тоді збираємо все у зворотній послідовності, якщо ні, повторюємо процедуру.
На цьому все! Ми щойно виконали заміну ременя ГРМ на автомобілі Chery Amulet з двигуном 1,6. Удачі Вам на дорогах, і ні цвяха, ні жезла! Більш інформації з ремонту авто на СТО у місті Харкові читайте у інших рубриках нашого сайту.
Останні коментарі