Заміна ременя ГРМ Mitsubishi Outlander 2.2 di-d Mitsubishi Outlander 2.2 di-d
Сьогодні мінятимемо ремінь ГРМ на автомобілі Mitsubishi Outlander з дизельним двигуном об’ємом 2.2 літра, від фірми Peugeot.
Заміна приводу ГРМ проводиться кожні 60000 км пробігу.
Для доступу до ременів потрібно прибрати вбік розширювальний бачок, для цього викручуємо болт його кріплення і прибираємо бачок убік.
Також потрібно викрутити два болти кріплення бачка гідропідсилювача, щоб можна було його рухати.
Далі вивертаємо колеса до упору вправо, або знімаємо праве переднє колесо, і знімаємо пластиковий захисний щиток. Тепер потрібно зняти опору двигуна, для цього за допомогою домкрата і дерев’яного бруска вивішуємо двигун, відкручуємо чотири гайки і три болти, так само потрібно зняти кронштейн розширювального бачка, після чого можна дістати опору двигуна.
Тепер потрібно зняти приводний ремінь, для цього ключем на тринадцять віджимаємо натяжний ролик за годинниковою стрілкою, і одночасно знімаємо ремінь із насоса гідропідсилювача керма. Далі потрібно зняти верхній захисний щиток ременя ГРМ, для цього викручуємо два болти його кріплення, а також відстібаємо джгут проводів від щитка, після чого знімаємо щиток.
Тепер потрібно зняти шків коленвала, для цього вмикаємо п’яту передачу, просимо товариша натиснути педаль гальма, і за допомогою потужного воротка викручуємо болт кріплення шківа. Болт із фіксатором різьби, відкручується важко. Знімаємо шків, так само потрібно зняти датчик положення колінвала, викручуємо три болти кріплення нижнього щитка ременя ГРМ і знімаємо щиток.
Тепер потрібно поєднати мітки на шестернях. Мітка колінвалу розташована на задавальному диску датчика колінвалу у вигляді отвору, який має стояти навпроти відливу на піддоні.
Шестерня розподільчого вала фіксується штифтом, діаметром 7 мм, який проходить через спеціальний виріз на шестерні і фіксується в отворі в голівці блоку циліндрів.
Провертаємо колінвал за болт кріплення шківа за годинниковою стрілкою до суміщення міток.
Тепер можна знімати ремінь, для цього відкручуємо гайку кріплення натяжного ролика. Щоб дістатися до обвідного ролика, потрібно зняти кронштейн опори двигуна, для цього викручуємо чотири болти його кріплення і знімаємо кронштейн разом із роликом.
Продуваємо все стисненим повітрям і приступаємо до встановлення нового ременя і роликів. Спочатку встановлюємо натяжний ролик, отвір у станині ролика має зафіксуватися на спеціальному штифті на блоці циліндрів. У новому ролику встановлено чеку, для полегшення встановлення ременя. Встановлюємо ролик, накручуємо гайку, але не затягуємо.
Далі встановлюємо обвідний ролик і вкручуємо болт його кріплення від руки. Після цього переконуємося, що мітки шестерень на місці, і встановлюємо новий ремінь, починаючи від шестерні колінвалу, так щоб правий бік ременя був під натягом. Останнім має бути натяжний ролик.
Тепер потрібно витягнути чеку, і за допомогою шестигранника на шість, натягуємо ролик проти годинникової стрілки, до поєднання стрілки з прорізом на станині ролика. Після чого затягуємо гайку ролика.
Обов’язково провертаємо колінвал за болт кріплення шківа за годинниковою стрілкою до збігу міток, якщо мітки збігаються, тоді збираємо все у зворотній до розбирання послідовності. Ну а якщо ні, повторюємо процедуру.
Можна Вас привітати! Ви виконали заміну ременя ГРМ на автомобілі Mitsubishi Outlander з двигуном 2.2 di-d. Удачі Вам на дорогах! Довше не ламатися і ні цвяха, ні жезла!
Останні коментарі