Заміна ременя ГРМ, сальників і помпи на автомобілі GREAT WALL Haval H3 з двигуном 2.0

Усім привіт! Сьогодні мінятимемо комплект приводу ГРМ, сальники, а також помпу на китайському автомобілі GREAT WALL Haval H3 з двигуном об’ємом 2.0 літра.
За регламентом, ця процедура проводиться кожні 60000 км пробігу. Наслідки несвоєчасної заміни цього вузла, спричинять чималі витрати на ремонт двигуна. Раджу не нехтувати заміною приводу ГРМ.
Для замены нам понадобятся:
- Комплект приводу ГРМ:
- Ремінь 5373 XS
- Обвідний ролік GT10050
- Натяжний ролік GT80800
- Сальник колінвалу OR0252
- Сальник розподілвалу OR0262
- Сальник приводу масляного насоса SMD365697
- Помпа SMD303389
- Гумове кільце заглушки маслонасоса.
Починаємо з відключення бортової мережі, для цього знімаємо будь-яку клему з акумулятора. Далі потрібно зняти приводні ремені, перед тим, як це зробити, послаблюємо гайки кріплення шківа помпи, оскільки потім, це зробити складно.

Після цього послаблюємо гайку натяжного ролика ременя компресора кондиціонера, викручуємо болт натягувача і знімаємо ремінь.

Якщо ремені не будуть замінюватися, бажано позначити напрямок їх обертання, щоб встановити їх так само, як вони стояли. Наступним знімаємо ремінь насоса ГУР, для цього потрібно послабити два болти його кріплення. Один спереду, і другий ззаду насоса. Після чого можна зняти ремінь.

Дальше знімаем ремінь генератора, для цього ослабляем верхній болт кріпленнгя генератора, а так же нижній, викручуємо болт натягувача і знімаємо ремінь. Відкручуємо чотири гайки і знімаємо шківи помпи. Далі потрібно зняти катушку запалення, для ціого знімаем роз’ем, викручуємо три болта, та прибираем її у бік.

Знімаємо верхній пластиковий захисний щиток ременя ГРМ, викручуємо болт кріплення масового проводу, після чого викручуємо чотири болти і знімаємо середній алюмінієвий щиток.

Тепер потрібно зняти шків колінвала, для цього викручуємо чотири болти його кріплення і знімаємо шків.

Далі потрібно зняти натяжний ролик ременя кондиціонера разом із натяжним механізмом, оскільки він заважатиме зняти захисний кожух ременя. Відкручуємо гайку ролика, і знімаємо його. Після чого викручуємо болт натягувача і знімаємо натягувач.
Викручуємо дев’ять болтів і знімаємо захисний кожух ременя ГРМ. Знімається він проблематично, оскільки заважає кронштейн натяжного ролика, але трохи помучившись, зняти його вийде.

Далі для зручності, за допомогою коректора наводимо мітки шестерні розподільчого вала. Провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою до поєднання міток.


Мітка положення колінвалу нанесена у вигляді вирізу на спрямовувальному диску ременя, вона має збігатися з відливом на передній кришці двигуна. Далі, поки ремінь на місці, потрібно відпустити гайку шестерні маслонасоса, оскільки потім це зробити проблематично.


Тепер можна знімати ремінь ГРМ, для цього викручуємо болт кріплення натяжного ролика і знімаємо ролик. Знімаємо ремінь. Викручуємо болт кріплення обвідного ролика і знімаємо його. Після цього викручуємо два болти кріплення гідронатягувача і знімаємо натягувач.

Переходимо до заміни помпи, для цього викручуємо болт кріплення натяжного механізму гідронатягувача і знімаємо його. Далі викручуємо чотири болти і знімаємо захист двигуна. Підставляємо ємність для антифризу, викручуємо п’ять болтів кріплення помпи і знімаємо її.

За допомогою пристосування фіксуємо шестерню розподільного валу, викручуємо болт її кріплення, і знімаємо шестерню.

Відкручуємо гайку шестерні маслонасоса і знімаємо її. Тепер потрібно зняти шестерню колінвала, для цього викручуємо чотири болти кріплення захисного щитка маховика, і за допомогою штифта діаметром приблизно 6 мм фіксуємо маховик. Після цього за допомогою потужного комірця зриваємо болт колінвалу, викручуємо його і знімаємо шестерню, напрямний диск ременя, а також дистанційну шайбу.

За допомогою плоскої викрутки витягаємо сальник колінвалу, сальник розподільчого валу, і так само сальник шестерні маслонасоса. Далі потрібно викрутити пробку маслонасоса, це проблемне місце двигунів цієї серії.

Під пробкою знаходиться гумове кільце, яке пересихає, і з-під нього починає текти масло. За допомогою плоскої викрутки і молотка відкручуємо корок і витягуємо старе кільце.


За допомогою знежирювача, або бензином, вимиваємо все від масла.
Беремо новий сальник розподільчого вала, змащуємо робочу кромку силіконом, або моторним маслом, і акуратно встановлюємо сальник на місце. Сальник має стати рівно щодо посадкового місця, перекоси неприпустимі. Сальник колінвалу і шестерні маслонасоса встановлюємо таким же чином.


Беремо нове гумове кільце помпи, змащуємо його силіконом і встановлюємо на обвідну трубу. Так само змащуємо посадочне місце кільця на помпі. Ретельно очищаємо місце кріплення помпи від старої прокладки, беремо нову помпу і прокладку, встановлюємо помпу на своє місце і прикручуємо. Не забуваємо прикрутити кронштейн натягувача генератора.
Встановлюємо на місце натяжний пристрій натягувача і прикручуємо із зусиллям 36 Н.м. Повертаємо на місце дистанційну шайбу, напрямний диск і шестерню колінвала. Вкручуємо болт і затягуємо шестерню із зусиллям 120 Н.м. Встановлюємо на місце шестерню розподільчого вала і затягуємо із зусиллям 90 Н.м.
Тепер потрібно зарядити гідронатягувач ременя, для цього затискаємо його в лещата, і плавно стискаємо до поєднання отворів на штоку і корпусі натягувача, після чого фіксуємо шток за допомогою штифта діаметром приблизно 1,5 мм. Встановлюємо натягувач на місце і прикручуємо його.


Прикручуємо новий обвідний ролик із зусиллям 36 Н.м. Натяжний ролик, поки не затягуємо. Після цього беремо нове гумове кільце заглушки, змащуємо його силіконом, вкладаємо в канавку і закручуємо пробку. Встановлюємо шестерню маслонасоса на місце, накручуємо гайку і виставляємо її за установчою міткою.
Переконуємося, що мітки зубчастих шківів на своїх місцях. Беремо новий ремінь, написами до себе, і встановлюємо його, починаючи з шестерні колінвалу, через шестерню масляного насоса та обвідний ролик на шестерню розподільчого вала так, щоб правий бік ременя був під натягом.

Останнім, надягаємо ремінь на натяжний ролик. Після цього робимо переднатяг натяжного ролика. Натягуємо його проти годинникової стрілки так, щоб ремінь не провисав, тобто, не сильно. Затягуємо болт із зусиллям 49 Н.м. Тепер можна витягувати чеку гідронатягувача. Натягувач має натягнути ремінь із потрібним зусиллям. Провертаємо колінвал за годинниковою стрілкою до збігу міток, і якщо мітки збігаються, збираємо все у зворотній розбиранню послідовності. Якщо ні, повторюємо процедуру!

Гайку шестерні маслонасоса затягуємо із зусиллям 55 Н.м. Заливаємо антифриз, прогріваємо двигун до робочої температури, даємо двигуну охолонути, після чого доводимо рівень охолоджувальної рідини до норми.
Ну що, можна Вас привітати, дорогі друзі! Ви виконали якісну заміну ременя ГРМ, помпи, сальників колінвалу і розподільчого валу на автомобілі GREAT WALL Haval H3 з двигуном об’ємом 2.0 літра. Ні цвяха ні жезла, і до нових зустрічей! Більше статей про ремонт авто на СТО в інших розділах нашего сайу
Останні коментарі