Заміна задніх гальмівних колодок на автомобілі Fiat Qubo 1.3D
Всім привіт! Сьогодні будемо міняти задні колодки на автомобілі Фіат Кубо з дизельним двигуном 1.3
Процес не особливо складний, але потребує певних навичок. Так само потрібно розуміти принцип роботи гальмівної системи барабанного типу. Інакше неправильна збірка і налаштування системи призведе до передчасного зносу колодок, а також неправильної роботи ручного гальма.
Ну що ж, почнемо!
Колодки гальмівні ми встановлюємо RH 4192.00
Послаблюємо болти задніх коліс, піднімаємо задню частину автомобіля і знімаємо колеса. Після цього за допомогою головки на 12 викручуємо болти кріплення барабана. Попередньо бажано залити з’єднання барабана до маточини проникаючим мастилом типу wd 40. Тепер потрібно відстукати барабан, робимо це за допомогою молотка. Якщо барабан сильно зношений, можуть виникнути проблеми з його зняттям. Оскільки барабан зношується не по всій робочій поверхні, на внутрішній частині утворюється фаска. У такому разі може допомогти повне ослаблення тросів ручного гальма. Якщо не допоможе, знімаємо барабани насильним способом.
Далі за допомогою плоскої викрутки знімаємо притискні пластини колодок (в народі солдатики) до гальмівних щитів. Після цього знімаємо колодки разом із механізмом автоматичного підведення колодок. Очищаємо все від бруду і пилу за допомогою щітки по металу, продуваємо стисненим повітрям. Обов’язково перевіряємо робочий гальмівний циліндр, поршні в ньому мають пересуватися вільно. Якщо хоч один поршень клинить, циліндр замінюється на новий. Після цього вимірюємо внутрішній діаметр барабана. На даному авто, максимально-допустимий діаметр барабана 230 мм, якщо діаметр барабана перевищує цей розмір, або майже в цьому розмірі, барабан замінюється на новий. В іншому випадку, система працюватиме неправильно, і в підсумку призведе до видавлювання поршнів з циліндра.
Якщо діаметр барабана в допустимих розмірах, тобто не менше 229 мм, тоді для правильного встановлення і регулювання гальм, потрібно сточити внутрішню фаску вироблення барабана. Робиться це за допомогою болгарки і пелюсткового або шліфувального круга. Так само, під час заміни колодок, рекомендується замінити комплект пружин і притискних пластин колодок, тому що в процесі експлуатації та під впливом агресивного середовища, вони втрачають свої характеристики!
Час почати збирати все у зворотній послідовності!
Спочатку встановлюємо задню колодку, чіпляємо трос ручного гальма до важеля колодки, після чого фіксуємо колодку на гальмівному щиті за допомогою притискної пластини колодки. Далі чіпляємо нижню пружину, і таким же чином встановлюємо передню колодку. Тепер потрібно встановити механізм автоматичного підведення колодок. Попередньо очищаємо його від бруду, змащуємо різьбу і скручуємо його до упору.
Довгі вусики на механізмі мають дивитися назовні. Встановлюємо механізм на місце, після чого за допомогою тонкої викрутки або шила натягуємо верхню пружину колодок. Тепер потрібно розвести колодки. Для цього, за допомогою плоскої викрутки, обертаємо шестірню механізму підводки. Розводимо колодки так, щоб барабан обертався з невеликим опором.
Робиться це в кілька підходів, тобто барабан потрібно буде знімати і ставити кілька разів, поки не досягнете потрібного результату. Після цього прикручуємо барабан і встановлюємо колесо. Останній штрих, це регулювання тросів ручного гальма. Зсуваємо передні сидіння до упору вперед, викручуємо два саморізи облицювання тунелю, підводимо його вгору і за допомогою високої головки на 10 натягуємо центральний трос так, щоб важіль ручного гальма піднімався на 5-7 клацань. Переконуємося, що колеса загальмовуються, після чого збираємо все у зворотній розбиранню послідовності!
Ось ми і замінили гальмівні колодки на цьому автомобілі. Більше порад та інструкцій, як ремонтувати авто Ви можете прочитати у інших розділах нашого сайту СТО.
Останні коментарі