Заміна рульової рейки Toyota Camry E 40 з двигуном 2,4 л

Усім привіт! У цій статті, мова піде про те, як замінити рульову рейку на автомобілі Toyota Camry E 40.
Симптоми несправної рейки можуть бути різні, але можна виділити кілька основних причин, за яких необхідно відремонтувати рейку, або замінити її на нову:
- Протікання рідини
- Стук рейки, як правило, з правого боку зношується втулка.
- Збільшений люфт, або закушує кермо.
У всіх цих випадках необхідний ремонт або заміна рейки. Для того щоб зняти рейку, нам знадобиться оглядова яма, або підйомник, набір інструменту, ну і трохи терпіння і завзятості. На цьому автомобілі, на відміну від більшості сучасних авто, рейку можна зняти, не знімаючи підрамник.
Ну що ж, починаємо! Послаблюємо гайки передніх коліс, піднімаємо передню частину автомобіля і знімаємо колеса. Далі, потрібно від’єднати кермові тяги від наконечників (якщо наконечники будуть замінюватися, тоді їх потрібно від’єднати від поворотних кулаків), для цього послаблюємо контргайки кермових тяг, і за допомогою ключа на 14, викручуємо тяги з наконечників по обидва боки.

Далі від’єднуємо стійки стабілізатора від стабілізатора внизу і піднімаємо його вгору.

Тепер потрібно від’єднати трубки подачі і обратки від рейки. Для цього за допомогою ключа на 10 викручуємо два болти кріплення кронштейнів трубок до рейки. Один знаходиться з правогобоку рейки, другий ближче до рульового валу.
Після цього за допомогою ключа на 17 відкручуємо спочатку верхній штуцер трубки, потім нижній (попередньо підставляємо ємність, оскільки з них потече рідина). Від’єднуємо трубки від рейки, і прибираємо їх убік.
Далі потрібно від’єднати кермовий вал від рейки, для цього за допомогою головки на 12 викручуємо болт кріплення кермового вала до валу рейки. За допомогою потужної плоскої викрутки розсуваємо хомут вала, і зсуваємо вал вгору. При цьому кермо потрібно зафіксувати в одному положенні, це можна зробити просто витягнувши ключ запалювання із замка. Якщо цього не зробити, можна пошкодити шлейф керма, тому що шлейф має обмеження щодо обертання.
Тепер потрібно зняти задню опору (перекид) двигуна, інакше до правого борту кріплення рейки не підлізти. За допомогою ключа на 14 викручуємо два болти кріплення опори і знімаємо її.

Після цього за допомогою головки на 17 і ключа на 19 викручуємо два болти кріплення рейки до підрамника. Рейка виходить вліво, підводимо її вгору, провертаємо валом вліво і витягуємо рейку назовні.

Проводимо ремонт, або встановлюємо нову рейку, і збираємо все у зворотній послідовності. Коли з’єднуємо рульовий вал з валом рейки, виставляємо кермо рівно по ходу руху. Ну а на цьому все. Всім бувай! Прочитати більше статей стосовно ремонту авто Ви можете у інших рубриках нашого сайту СТО.
Останні коментарі